10 Haziran 2012 Pazar

Bu neyin yalanı?

Bazı erkekler öyle saçma yalanlar söylüyolar ki şaşırıyorum. Bahsettiğim şey böyle aptal bahaneler bulmak filan diğil; o saçmalıklar bile bi yere kadar mantıklı sayılabilir. Ama bu başka...

Bi kere "sen daha iyilerini hak ediyosun" temalı yalana hiç girmiycem, o bahaneler sınıfında zaten.
Benim bahsettiğim yalanlar "seni hiç sevmedim, bi şey hissetmiyodum o gece" gibisinden olanlar.

İnandırıcı mı? Cidden mi? En ufak derecede bile sevmediği bi kıza sarılan biri için çok muhteşem muhteşem gülümsüyodun sanki? Evet, hiçbi şey hissetmediğin için inleyip devam etmem için yalvarıyodun... Çok mantıklı.

"Kendimi kaybetmiştim, geçti." dese yine anlıycam.

Bi de "biliyodum" insanı var... "Beni sevdiğini başından beri biliyodum." filan derler. Nereye biliyosun arkadaşım, atma. Ben de onlardanım. Bana gelip "Sevgilin seni aldatıyo" dediklerinde aklımın ucundan bile geçmemiş olmasına rağmen başımı kaldırıp acılı kadın rolünde "Biliyorum..." demiştim. Ne bilmesi, hiçbirimiz hiçbi halt bilmiyoruz. Da işimize gelince nası hemen "biliyodum zaten" moduna giriyoruz, o ayrı bi merak benim için.

Hadi diyelim ki yalan diğil; dürüstsün... E madem sevmiyosun niye kıçımda "bitanem, aşkım" diye diye dolaşıp beni umutlandırıyosun? Madem umutlandırıyosun, niye çekip gidiyosun?

Sözünü tutmıycaksan niye veriyosun? Bunu söylemekten dilimde tüy bitti benim. Her erkeğe "bak söz vermek zorunda diğilsin, ben bi şey beklemiyorum; hep yanımda olmıycaksan beni desteklenmeye alıştırma" konulu nutuklar çekiyorum yarabbim! E, sen o kadar söz verdin de benim tavrım mı değişti? Yo, vermeseydin de aynı şekilde severdim. Eline ne geçti beni göt gibi ortada bırakınca?
Sonra tabi dersin "sen daha iyisine layıksın" vs vs...

Bu insanlara akıl ermez, bu kadar.

Ne dinliyorum: Das Model, Kraftwerk
.Ucube

1 yorum:

D. K. dedi ki...

çok haklısın Zombicim, aynı şeyi ben de yaşadım. o kadar zaman sonra ben sevmedim diyolar ya, insanın aklı almıyo