13 Haziran 2012 Çarşamba

Canım sıkkın. Öylesine.

Bi şeyler yapasım var çok, ama beynim acayip yorgun... Daha dikiş makinesi almam lazım, dikiş öğrenmem lazım; 3 şarkı daha yazılıcak, stüdyoda oğlanların nazı çekilicek, Gusch yatıya kalıcak vs vs vs... 24 saattir bikaç dilim ekmek ve kahve hariç hiçbi şey yemedim, ölmek üzereyim galiba.

Bi de başımda bi yeni dönmüş nazlı sevgili var... Çok sinir bozucu, beyfendi lütfettim de geldim, aha bak çıkıp giderim hâllerinde. Çok harika şeyler de söyledi evet, ama bütün gece o kadar soğuk konuştu ki yıldım da uyudum artık.
Bi türlü rahatlıyamıyo ki insan, sabah uyandığında yine "bi daha yüzümü görmeni istemiyorum" diye bi mesaj bulucakmışım gibi geliyo...

Bi görsem, bi sarılsam inanıcak, rahatlıycam ama zor bu aralar...

Canım çok sıkkın zombilerim. Bi şeyler yapmam gerektiğini hissediyorum ama gücümü şarkılara harcamak en iyisi olucak. Hiçbi şey yapamıyorum, içimde bi yaratıcılık patlamasıyla öyle boş boş oturuyorum anlıycağınız.

Bari tumblr filan şey ediyim... Zombi Kız'ın tumblr'ının olması da farz oldu artık. Halledince adresi veririm size. Benim gibi bi görsellik manyağı zaten tema seçene kadar üç saat geçer!

Ne dinliyorum: All We Ever Wanted, Bauhaus
Peter Murphy ruhlarımızı kurtarsın.
.Ucube

Hiç yorum yok: