11 Haziran 2012 Pazartesi

Sağolun erkekler, ben kendi masamı kendim ittirebilirim.

"Bu kadar erkeksiniz, masayı ben ittiremem" diyen kızın rezilliği kimde var? Ne oldu canım, kızsın diye senin elin kolun mu yok? Hadi hamile olsan, hasta olsan, veya gerçekten yapamıycağın kadar güç gerektiren bi iş olsa anlarım... Öyle durup bi erkeğe "yapsana şunu" diyerek mi geçiriceksin hayatını?

Sorun bende mi? Ben masa ittirilicekse ittiririm, çok ağırsa da yardım isteyip onunla ittiririm. Bi eşya mı taşınıcak, eli doluysa gider erkeğin elinden alır yardım ederim; "erkek ya, taşısın" diyip uzaktan izlemek düşünülebilicek bi şey mi allah aşkına?
"Ben kızım" diyip emir vermek nedir ya? Kendini ayrıcalıklı mı hissediyosun? Hayır, sadece kendini küçük düşürüyosun. Kadınsan yapamaz mısın yani? İnsanlara bu düşünceyi aşılamak için ne kadar da uğraşıyosun...

Sen kadınsın. Farkında mısın bunun? Her şeyi yapabilirsin. Sen karnında  9 ay bebek taşıyabilen, o bebeğin her anlamdaki ağırlığına katlanabilicek bi bedene sahipsin. Acı eşiğin bi erkeğinkine göre çok daha yüksek - doğum sancısı çoğu erkeğin ölümüne sebep olurdu. Kasların daha az gelişmiş olabilir ama sen de küçüklüğünle ve çevikliğinle çok şey yapabilirsin.

Gerçekten orda durup lanet bi masayı -gerçekten ağır bi şey bile olmıyan bi masayı- ittirsin diye erkeklere yalvarmaya, emir vermeye ihtiyacın var mı? O kadar mı inançsızsın kendine?

Sen kadınlığına saygı göstermezsen, sen önce kendini aşağılık, güçsüz görürsen dünyaya da seni öyle görmek için bi sebep verirsin.
Bunu yapma.
.Ucube

Hiç yorum yok: