15 Haziran 2012 Cuma

Kısa saç mevzuu ve saç kazıtmak

http://ultimategothguide.blogspot.com
Amy Asphodel'in yanı kazınmış saçı
Bana hep sorarlar "Saçını neden uzatmıyosun?" filan diye. Deli olurum ben, hatta bi erkek sorduysa gidip saçımı iyice kestirme isteği patlar içimde. Yaşıtım kızlar benim bu kısa saç hâllerime pek bi bozulsalar da bazı erkekler ve 20lerini aşmış insanlar yakışanın bu olduğu konusunda baya ısrarcı. Peki bana sorsanız ne isterim ben saçımdan? Kazıtmak.

Kime söylesem bana cüzzamlıymışım gibi bakıyolar bi saniye, bazılarıysa içimdeki gotiği çok abartıp yoldan çıktığımı filan düşünüyo... Anlamadıkları şeyse bunun benim için bi tür tutku olduğu - hani ayakkabı gibi, alışveriş gibi bazı kadınlar için. Benimki de öyle işte, nası plak tutkum varsa kazıtmak tutkum da var. Büyütülücek, ucubeleştirilicek bi şey diğil yani.

Bi düşünün, muhteşem gözükmüyo mu? Bunu bizimkilere söylesem beni tımarhaneye kapatırlar bence, ama denemekte fayda var. Onu geçin, şu "aman kılsız olsun, uzun saçlı, fönlü makyajlı olsun"cu erkekleri de hayatından direkt olarak elemiş olucam. Kusra bakmasınlar ben onlar için saçlarımı da uzatamam, far da süremem, öyle takıntılı gibi sırtıma, göbeğime ağda da yapamam. (İçimde bi Frida Kahlo var, biliyosunuz di mi?)
Şimdi olmasa bile bi gün elbet kazıtıcam bu saçı, yoksa mezarımda rüzgar gülü taklidi yaparak geçer hayatım.

Şu anki saçım enseden kulağa kadar düz çizgi şeklinde gelip, kulaktan çenenin 2-3 parmak aşağısına kadar küt şekilde inen bi model. Ömrümde kullandığım en iyi model diyebilirim, çok memnunum yüzümdeki duruşumdan.

Kısa saçı genelde bakımdan kaçmak için kestirdiğimizi filan düşünenler oluyo. Hayallerinizi yıktığım için uygunum ama kısa da olsa erkek saçı diğil bu, yani yine herhangi bi uzun saçlı kadın kadar ilgileniyorum bu saçla. Öyle bakım kremi falan filan kullanan bi tip diğilim ben ama kakülleri düzeltmek, onları özel kurutmak gerekiyo. Ayrıca her sabah düzleştirmem gerekiyo, yoksa uçları ahtapot gibi oluyo.
Kendi yaptığım karakalem otoportrem.
Saçım aslında daha uzun ve kakülüm de düz iniyo aslında.
Sanırım kafayı fönle bozmadığınız sürece uzun bi saçı her sabah en baştan düzleştirmeniz filan gerekmiyodur?

Yani yıkaması, kurutması kısa sürüyo filan diye kısa kestiricekseniz baştan vazgeçin, öyle bi şey yok. Tabi ciddi ciddi erkeklerde gördüğümüz kısalıkta -ki bazı kadınlara gerçekten çok yakışır, ona bi laf etmiyorum- kestiricekseniz bilemem.

Ama kısa saçı gerçekten istediğiniz için kestiricekseniz insanlara kulak asmayın, direk kestirin derim. Erkek arkadaşım, bilmemkimimim hoşlanmaz diye düşünüp korkuyosanız bu fikri hemen bi kenara bırakın, çünkü sizi seven zaten fazladan bi 20 cm saç için sevmiyodur, öyle bi saçmalık olamaz. Öyleyse de gitsin zaten, öyle dandik bi şey için baskı veya naz filan yapıcaksa yani...
Hem kısa saç seven erkeklerin sayısı düşündüğünüzden daha fazla, inanın... Kadınsı havanızı bozmıyan, aksine güçlü bi özgüven katan bi model gayet harika olucaktır.

Arada saçımı uzatmak isteyip pişman oluyo muyum peki? Hayır. Sadece bikaç kez yandan örgüye çok özenip "ben de istiyoruuum!" diye huysuzlandım, o kadar. Hiç pişman olmadım. Uzun saçla -Pinkfreud deyimini kullanırsam- tam bir Kezbandım zaten.
Bilmiyenler, uzatsan daha iyi filan diyenler olur hep, siz seviyosanız onlara kulak asmanın anlamı yok. Bazı insanlar değişiklikten, farklılıktan korkar - ki kısa saç öyle nadir bi şey de diğil hani. Hatta benim kestirmemden bi yıl kadar sonra bi patlama bile oldu gibi geliyo gözlemlediğim kadarıyla.

Sanırım bu kadar. Şimdi bu gazla işini iyi bilen -yoksa mahveder, uzun saç kesmekten daha maharet gerektiren bi iştir kısa model kesmek- bi kuaföre koşun ve kurtulun o saçlardan!

.Ucube

6 yorum:

Siyah Pencereden Bakan Adam dedi ki...

Avril Lavigne de saçlarını kazıtmış :D

Zombi Kız dedi ki...

örnek alıncak biri olarak görmüyorum o imaj yapıcam diye her akımdan biraz çalan kızı ama, bi kişi bi kişidir :)

DeathNossk dedi ki...

çok daha fazla kazıtmalısın.kazıtmalı.kazı.kaz.

DeathNossk dedi ki...

çok daha fazla kazıtmalısın.kazıtmalı.kazıt.kazı.kaz...
belirlenmiş kadın profiline isyan eden kadınların daha fazla düşündüklerini düşünürdüm doğru imiş.

Sirk Ucubesi dedi ki...

ben de düşünürdüm, kendimi örnek de veremezdim; yoldaş buldum. (yoldaş mı? tuhaf bi kelime.)

Sirk Ucubesi dedi ki...

ben de düşünürdüm, kendimi örnek de veremezdim; yoldaş buldum. (yoldaş mı? tuhaf bi kelime.)